Voting

Saturday, 23 April 2011

derak to rantau panjang klate..

wahhh!!best nye ari ni..akhirnya dpt jgk aku g rantau panjang..best gilerr g rantau panjang..rantau panjang ni kwsan bebas cukai la katakan..murah2 sume bnda kat c tu..yg x tahan nye aku g sna bknnye g bli ape2 pun..just jln2 je..window shopping..hehe..pas tu..rsa lega bila dah dpt byar bil celcom broadband stlah sekian lma ku tunda byrannye..duit ade nak byar tp susah nak kluar g byar..hehe..x sangka la plak kat rantau panjang ade tmpat nak byar bil tu..bila smpai je sna..n turun dari kereta aku terus g byar bil tnpa menghiraukan org len..jln pun dah x pandang blkang..haha..ape2 pun memang best..

No comments:

Post a Comment